8.9.13

Tom Dixon er gull

I går besøkte vi Showrommet til Tom Dixon og mens Franz og Johan gikk igjennom den nye kolleksjonen knipset jeg bilder av de flotte Copper Shade lampene. Selfi med andre ord! Denne lampen finnes nå også i en mindre utgave som er 25 cm i diamater. Perfekt. Jeg vet akkurat hvor jeg skal ha den!


Franz jobber... jeg leker :)



Kobber og gull er kommet for bli og lampene fra Tom Dixon er helt klar en av våre bestselgere.
Etch er favoritten som også finnes som telysestake, men Void er ikke langt unna :)

Hvilken liker du best?



Pin It

6 kommentarer:

  1. Åhh jeg er endnu ikke helt med på kobber/guld bølgen, men den krom-farvede kunne bestemt godt få lov til at flytte ind.. (Krom er det nye guld! ;))

    SvarSlett
  2. Åhh jeg er endnu ikke helt med på kobber/guld bølgen, men den krom-farvede kunne bestemt godt få lov til at flytte ind.. (Krom er det nye guld! ;))

    SvarSlett
  3. Ååh, de er så fiiine! Liker spesielt godt den øverste. Elsker metalliske innslag i interiøret. :)

    SvarSlett
  4. Anonym9.9.13

    Kobberlampe ønsker jeg meg på kjøkkenet. Denne fra Tom Dixon er en hot kandidat... Jeg var nylig på NK i Stockholm og gikk fra en plakat fra David Ehrenstråhle og angrer såååå... Er ikke dette noe for deg? Noe du kan forhandle????

    klem anna

    SvarSlett
  5. Kobber <3 Så lekre lamper! Den første er helt rå.

    SvarSlett
  6. Kobber <3 Så lekre lamper! Den første er helt rå.

    SvarSlett